Bubbles – 8 (Einde)

Bubbles 8 - 01
Het einde…. Het einde van de onschuld. Het begin van een nieuw leven. Een vertrek en een hereniging.
Zover zijn we dus nu gekomen…. De Bluewater Inn viert z’n eerste verjaardag… 1 JAAR. En vrienden…, daarmee beschouw ik dit seizoen als afgesloten. Dus pak je favoriete drankje, iets om te knabbelen en geniet!

Bubbles 8 - 02
Die ochtend, na het ontbijt was Jeremy Captain al op weg naar zijn ouderlijk huis. Hij had afgesproken daar zijn kinderen te ontmoeten. Hij stond op het punt zijn nieuwe leven in te stappen en hij was er beslist opgewonden over.

Bubbles 8 - 03
Vincent zat op hete kolen. Hij moest hier weg! Hij was hier nu al te lang naar zijn smaak en hij was rusteloos. Hij had tijd en ruimte nodig om te denken en dat kon hij hier niet. Hij zou ontbijten, douchen en vertrekken.

Bubbles 8 - 04
“Weet je het zeker Vince? Blijf toch wat langer. Laten we uitgaan vanavond… zoals vroeger. We hadden dan zoveel plezier… herinner je je dat nog?”

“Vraag jij me mee uit Bubbles? Jeetje, die moderne vrouwen tegenwoordig…!”

Bubbles 8 - 05
Uiteindelijk ging hij dan toch met haar mee en wel naar een zogenaamde ‘hotspot’, de End of the Road genaamd. Ondanks al die faam waren ze de enigen hier. Ja, inderdaad… het was nog vroeg. Vince wist, dat er 3 uur later geen ziel meer bij zou kunnen, maar terwijl hij naar Bubbles keek begreep hij dat zij het niet zolang zou volhouden. Hij was zich plotseling bewust van de werkelijkheid van Bubbles’ leven. Het dagelijkse zwoegen om een Bed & Breakfast goed te beheren. Dat betekende natuurlijk… vroeg op en vroeg naar bed.

Bubbles 8 - 06
… en Bubbles kennende was ze zo vastbesloten hem een geweldige avond te geven dat ze zich niet eens bewust was dat ze bijna niet meer op haar benen kon staan van uitputting.

“Het is al behoorlijk laat. Laat me je naar huis brengen. Morgen is het weer vroeg dag voor je.” “Vince, jee man! Ik probeer een fijne avond met je te hebben! Verpest het nou niet!”

Bubbles 8 - 07
Weer een nacht samen…., dat betekende weer een bekgevecht. Altijd, als ze samen waren hadden ze nog nooit in elkaars armen gelegen zonder van te voren (en soms zelfs achteraf) een meningsverschil te hebben gehad. Dat was waarschijnlijk ook wel zijn eigen schuld.

“Bubbles, jij wil me anders maken dan ik ben? Ik ben nu eenmaal niet het type dat trouwt. Als ik het zou proberen, zou je me waarschijnlijk nog meer haten dan je me nu doet.”

Bubbles 8 - 08
“Wat bedoel je daarmee? Wil je me nu vertellen, dat je de wilde jaren nog niet ontgroeid bent? Is dat het? Ben je bang voor verantwoordelijkheden van welk soort dan ook? Of is er iemand anders in je leven?”

Bubbles 8 - 09
*zucht* “… baby… hoe lang ken je mij nu al?”
“Lang genoeg om te weten, dat je vlooien in je broek hebt waardoor je van de ene naar de andere kant holt. Je komt en gaat en doet precies waar je zin in hebt.”

Bubbles 8 - 10
“Bubbles, zo zit ik nu eenmaal in elkaar! …En ik kom altijd bij jou terug!”
“Ja… zo ongeveer om de 7 jaar? Ga maar weg…, laat me maar weer alleen Vince. Ik ging behoorlijk goed totdat je weer opdook. Ik heb een douche nodig… om dit rotgevoel van me af te spoelen.”

Bubbles 8 - 11
Maar nadat ze hem van zich afgespoeld had, zag hij haar toch weer beneden, in de Tropische Kamer. Zijn karakteristieke lachje speelde om zijn mond… en het is vreselijk moeilijk om een oude gewoonte af te leren.

“Zullen we voor vanavond het ruzieën maar vergeten, Vince?”

Bubbles 8 - 12
“Ik ben er niet meer begonnen lieverd. Wees nou maar stil en laat me je nu maar geven wat je nodig hebt.”

Bubbles 8 - 13
“Wat ik nodig heb meneer Deere? Hoe weet jij wat ik nodig heb… of raad je er alleen maar naar?”
“Ik kom altijd bij je terug Bubbles. Jouw behoeften zijn ook mijn behoeften.”

Bubbles 8 - 14
“Vince…, ik wil dat je weet dat ik buiten jou geen ander heb gehad. Jij bent de enige waar ik mij ooit aan gegeven heb…”
“Ssttt… Bubbles, geen woorden meer… Laat het mij maar voelen.”

Bubbles 8 - 15
“Je windt mij ongelooflijk op Bubbles. Ik heb je nodig, ik verlang naar je. Het doet er niet toe welke weg je inslaat… ik blijf van je houden. Is dat genoeg?”

Bubbles 8 - 16
Elk ander woord was nu overbodig. Zoals gewoonlijk vergaten ze op zo’n moment alle meningsverschillen. Er was geen toekomst. Er was geen verleden. Er was alleen maar ‘hier en nu’. Het was een bewogen nacht.

Bubbles 8 - 17
Bubbles werd midden in de nacht wakker met een gevoel van vredige overgave. Ze begreep dat ze zichzelf jarenlang voor de gek had gehouden. Jarenlang wilde ze proberen de man die naast haar lag te veranderen. De man waarmee ze zo vurig de liefde had bedreven. De man die haar jaren geleden, toen ze nog een naieve jonge vrouw was, zo pijn had gedaan. Ze was een romantisch meisje geweest die had gedroomd van een gezinsleven waarin deze man de hoofdrol zou spelen. Maar… kon ze hem eigenlijk wel de schuld geven van alle tranen die ze om hem had gestort?

Bubbles 8 - 18
Ze wist dat ze jaren had gewacht op de verandering in hem. Maar waarom? Ze hadden nooit dezelfde dromen gedeeld. Hij had haar droom nooit in de weg willen staan en hij had haar zelfs niet gevraagd hem in zijn droom te volgen. Het was waar…, hij had altijd gezegd dat haar droom niet de zijne was.
Ze moest hem accepteren… zoals… hij was. Niet meer proberen hem te veranderen. Plotseling voelde ze zich opgelucht…. Ze voelde zich vrij en ze voelde zich bemind. Alsof deze levensles haar door een hogere macht gegeven was… zou ze het accepteren. Ze wist dat de enige van wie haar geluk afhing zijzelf was… Bubbles Bluewater. Terwijl ze naar de slapende Vincent keek voelde ze zich vredig. Vredig met zichzelf en met de man.

Bubbles 8 - 19
Maar met het aanbreken van deze nieuwe ochtend zou Vince weer weggaan. Hij vertrok om diep na te denken. Moest hij blijven? Zou hij kunnen blijven? Het werd hem plotseling duidelijk. Als hij probeerde haar droomman te worden, zou hij een eigenschap verliezen waar zij erg van hield… Hij zou zichzelf niet meer zijn en diep in zijn hart wist hij, dat hij dat zelfs voor de liefde niet kon doen.

Bubbles 8 - 20
“Hé Wes! Ik verwachtte je niet hier. Is er iets bijzonders?”

Bubbles 8 - 21
“Hi Vince. Ik heb nieuwe uitlaatpijpen nodig en ik dacht dat ik ze hier wel kon vinden. Zo…, je vertrekt dus weer?”
“Ja man, ik heb weer wat verandering nodig. Ik ben van plan om het motorevenement in Twinbrook bij te wonen. Ga jij dit jaar ook?”
“Nee, dat zit er dit jaar niet in. Ik moet vissen voor mijn klanten. Ze rekenen op me. Misschien heb ik wel teveel hooi op mijn vork genomen maar dat zit wel snor. Misschien kan ik volgend jaar weer, als ik er financieel wat beter bij zit.”

Bubbles 8 - 22
Het was niet haar bedoeling geweest om in andermans zaken te snuffelen. Die brief lag er gewoon… open en bloot. Een brief van Kenny voor haar broer Barry….

‘… en toen… waar iedereen bijstond, schreeuwde mijn vertegenwoordiger dat ik een verwend blaag was. En ze heeft gelijk…, dat ben ik ook. Ik weet zeker dat jij dat ook al hebt gemerkt ondertussen hè? Ondanks dat je zo lief tegen me bent en me nooit een vervelend of triest gevoel geeft, weet ik dat je mij kent. En ondanks dat, hou je van me. Daarom hou ik ook zoveel van jou. Je bent als mijn lievelings pop…; je staat altijd voor me klaar met een glimlach om je lippen en je klaagt nooit… zelfs niet als ik je te stevig omhels.
Je zou me zo gelukkig maken als je bij me in wilt trekken! Ik denk dat mijn huis je wel zal bevallen. Ik heb geprobeerd alle meubels te vinden die je graag hebben wil, dus je hoeft niet zoveel mee te brengen. Voordat je daar weggaat, zeg maar tegen je zuster dat het me vreselijk spijt zo gemeen tegen haar geweest te zijn. Ik weet niet eens waarom ik het deed. Of … zeg het haar eigenlijk ook maar niet. Ik zal het haar zelf wel eens vertellen.’

Bubbles legde de brief terug waar ze hem had gevonden en ging Barry’s kamer uit.

Bubbles 8 - 23
Het was ongeveer 6 weken later.
Het was rustig geweest en beide Bluewaters hadden niet veel zin gehad in een druk sociaal leven. Na Jeremy’s vertrek hadden ze geen andere bezoekers meer gehad. Barry had het besluit genomen om bij Kenny in te trekken. Sinds Kenny de Bed & Breakfast had verlaten een jaar geleden, was er geen dag voorbij gegaan zonder dat ze elkaar gebeld hadden. Terwijl Kenny op tournee was had hij ook steeds gebeld. Barry kreeg iedere week een ansicht of een brief. Kenny was eerlijk en open geweest in zijn brieven. Hij had alle minder mooie details van zijn leven verteld. Barry wist alles over zijn verhouding met zijn broer Nate en hij had veel foto’s gezien van zijn tweeling dochters. Hij had Kenneth Steel goed leren kennen en was ervan overtuigd dat Kenny een goed hart had. Hij wist dat deze relatie niet makkelijk zou zijn maar als hij het niet zou proberen dan zou hij zich altijd af blijven vragen hoe het geweest had kunnen zijn.

Bubbles 8 - 24
Een klop op de deur haalde hem uit zijn droomwereld.
“Ja…., ben jij dat zus?”

Bubbles 8 - 25
“Neem je de schilderijen ook mee Barry? Ben je wel zeker van wat je gaan doen?”

Bubbles 8 - 26
“Bubbles, ik ken Kenny nu bijna een jaar. Ik heb hem onder verschillende omstandigheden leren kennen…, zijn goede en slechte kanten. Hij zegt dat hij de rest van zijn leven met mij wil doorbrengen en ik geloof hem. …En… eerlijk gezegd…, ik hou van die man. Hij is niet perfect, maar hij heeft een goed hart en ik denk dat ik hem net zo gelukkig kan maken als hij mij.”

Bubbles 8 - 27
“Oh hemeltje…, dat klinkt zo romantisch. En hij heeft twee dochters, zeg je? Kan je dat wel allemaal aan Barry? Ik bedoel…, wat mij betreft zal ik het wel redden… denk ik.”
“Bubbles… ik MOET mijn eigen weg gaan. Ik vind het vreselijk om jou alleen met de B&B te laten maar ik voel dat ik mijn hart moet volgen.”

Bubbles 8 - 28
“En wat… als je op een dag merkt, dat het niet is zoals je verwachtte? Hij is zo anders dan jij en ook een heel stuk ouder….”

Bubbles 8 - 29
“De leeftijd maakt niets uit. Inwendig is hij nog erg jong! Voordat ik Kenny leerde kennen heb ik ook geleefd zus…. Je weet daar alleen niet alles van. Ik kan je wel vertellen dat het me niet echt gelukkig gemaakt heeft. Nu… voor het eerst, ben ik ervan overtuigd dat ik happy ben. Wie weet wat onze gevoelens over enkele jaren zijn. Daar weten we nu niets van. Kijk naar jezelf! Je wacht nog steeds op het moment dat Vincent je ten huwelijk vraagt en ik denk, dat je inmiddels wel beter weet. Hij zal dat nooit doen.”

Bubbles 8 - 30
“Ik weet dat… en hou daar nu maar over op! Maar misschien bestaat er tussen Vince en mij iets dat onbegrijpelijk is voor de rest van de wereld. Dus, broertje…, ik begrijp je wel. Als je weg wilt… GA dan en volg je hart. Ik zal hier altijd zijn, denk ik. En ja… waarschijnlijk zonder Vincent.”

Bubbles 8 - 31
“Maar niet alleen… want, … ik denk dat ik in verwachting ben van Vincent.”

Bubbles 8 - 32
Terwijl Barry dit nieuws at te verwerken, bekeek hij zijn zus met andere ogen. Het viel hem nu op dat ze er goed uitzag. Ze zag er eigenlijk fantastisch uit en leek ook erg gelukkig te zijn.

“Waar kijk je naar Barry?”
“Sorry, ik kan er niets aan doen… maar ik vind je er zo gelukkig uitzien, zelfs al glimlach je nu niet.”
“Weet je…, ik ben ook gelukkig met de komst van baby, maar vind het niet zo fijn dat jij weggaat Barry. Ik weet dat ik nu een beetje egoïstisch ben. Ik vertrouw erop, dat je het niemand vertelt… van de baby, bedoel ik.”
“Natuurlijk vertel ik het wel! Ik moet Kenny toch een reden geven waarom ik niet gelijk bij hem intrek? Ik blijf bij je tot de baby geboren is en jij jezelf weer redden kan. Dutch kan dat ook niet alleen aan!”

Bubbles 8 - 33
Bubbles ging even langs Wesley’s huisje. Het was zijn verjaardag en ze wilde weten hoe het met hem was. Het waren momenteel slechte tijden voor zaken. Ze verheugde zich te horen dat alle bedrijven van de stad hun vis bij hem bestelden als ze iets bijzonders organiseerden. Bubbles beloofde hem dat zij rekening met hem bleef houden, dus dat hij zich daar niet ongerust over hoefde te maken.

Bubbles 8 - 34
“Dank je wel Bubbles. Heel aardig van je om dat te komen zeggen!”
‘Oh Wes… dat is toch normaal?! Ah… en gefeliciteerd met je verjaardag, beste vriend! Ik ga nu maar naar huis want ik ben moe en … o ja…, ik vroeg me af of je Vince nog hebt gezien. Ik moet met hem praten.”

Bubbles 8 - 35
“Ik dacht dat je wist waar hij naar toe zou gaan Bubbles. Hij is in Twinbrook bij het jaarlijkse Motor Evenement… Ik dacht echt dat je het wist!”

Bubbles 8 - 36
Bubbles wist, dat ze Vince moest laten weten dat ze in verwachting was en dat ze van plan was het kind zelf op te voeden… hoe dan ook.

Bubbles 8 - 37
‘Ik krijg een baby van je.’

Met het adres dat Wesley haar had gegeven liet ze het hem weten….

Bubbles 8 - 38
Op een dag kreeg ze enkele nieuwe gasten die boekten voor de Bluewater Inn. Bubbles bereidde zich er op voor om deze zussen te ontmoeten. Ze waren kennelijk pas naar Bridgeport verhuisd en ze hadden een dubbele bruiloft in het verschiet. Misschien kon zij ze wel overtuigen om de bruiloft hier te vieren… ze zochten een Inn om de gasten die ze uit andere steden zouden ontvangen onderdak te geven.

Bubbles 8 - 39
“Alles is geregeld Dutch. Ik ga straks naar de stad en zij vermoedt niets. Ze denkt dat ik het weekend bij Kenny ben. Ik kom natuurlijk spoedig terug en ik vroeg me af of je soms nog iets anders uit de stad nodig had? Is alles in orde?”
“Ja Barry, alles is prima in orde. Ik hoef alleen maar een paar telefoontjes te plegen.”

Bubbles 8 - 40
Dus Dutch belde de laatsten die hij op zijn lijst had. Wat zou dat een verrassing voor Bubbles zijn!

Bubbles 8 - 41
Terwijl ze een paar taarten bakte, dacht ze dat het niet zolang meer zou duren voordat haar gasten kwamen. Het was een opluchting als de zaak weer wat beter zou lopen. Financieel zat ze wel goed. Ze hadden hun eigen moestuin. Dutch had bewezen van onschatbare waarde te zijn voor alle karweitjes die gedaan moesten worden. Barry was meestal de weekends bij Kenny maar hij stond ook altijd klaar om haar te helpen. Ook dit weekend zou hij er niet zijn. Ze hoorde hem nu buiten. Er was een auto gestopt. Zouden ze dat kunnen zijn?

Bubbles 8 - 42
“Welkom in de Bluewater Inn! Ik ben Barry Bluewater. Mijn zus Bubbles komt zo. Waarom gaat u beiden niet vast naar de achtertuin? … Ik zal intussen de koffers binnen brengen.”

Bubbles 8 - 43
“Hallo! Mijn naam is Fred en dit is mijn zusje Barb. Wat is dit een prachtige plek!”

Bubbles 8 - 44
“Werkelijk beeldschoon hier Barb. Ik denk dat dit een prima plek zal zijn voor al onze gasten. Ik zou het zelfs leuk vinden om hier een weekendje met Sean te logeren.”
“Ja, daar twijfel ik niet aan… maar voorlopig moet je met mij genoegen nemen, zus! Ik ben benieuwd naar de gastvrouw. Kijk nou toch eens de cake en koekjes! Dat is zo voorkomend!”

Bubbles 8 - 45
Daar kwam de gastvrouw aan. Bubbles verwelkomde ze hartelijk. “Welkom! Mijn naam is Bubbles.”
“Aangenaam u te ontmoeten. We hebben zoveel goeds gehoord over uw B&B! Ik ben Barb en dit is mijn zuster Fred en zoals we al schreven zijn we hier gekomen om te zien of wij voor volgende maand uw kamers kunnen huren voor de bruiloftsgasten van onze dochters.”

Barb zag uit haar ooghoek hoe Fred haar opmerkzaam maakte op Bubbles’ dikke buik… “Oh… gefeliciteerd! Wanneer bent u uitgerekend?”
Bubbles glimlachte. “Ik schat over een maand. Ik ben nu 36 weken.”

Bubbles 8 - 46
Fred sloeg in gedachten haar ogen ten hemel. Ze werd nu ongerust, want ze had nergens een toekomstige vader gezien. Dit had ze niet verwacht…, een zwangere ongehuwde moeder en haar broer die kennelijk gay was…
“Maar accepteert u dan wel gasten? Dat lijkt me een enorme klus als u tegelijkertijd een baby krijgt.”

“Ach, daar hoeft u zich niet ongerust over te maken! Ik heb genoeg hulp aan Dutch en mijn broer Barry. Dat zit dus wel goed. Over hoeveel gasten hebben we het nu eigenlijk? Laten we even gaan zitten en het over de details hebben. Dutch moet er ook bij zijn omdat hij de grootste hulp is voor het eten… want ikzelf zal het druk hebben met het krijgen van de baby of de verzorging van de baby….”

Bubbles maakte in gedachte een aantekening dat ze naar wat extra hulp voor de B&B zou moeten zoeken.

Bubbles 8 - 47
Het was een fijne plek. De B&B was precies waar de zusters naar hadden gezocht. Dutch kende de slagen van de zweep want hij verzorgde ook de moestuin. Bubbles was beslist een bruisende persoonlijkheid en ze voelden zich gelijk tot haar aangetrokken.

Bubbles zei, dat ze hen naderland een rondleiding door het huis zou geven en dat ze minstens 6 gasten zou kunnen hebben. Het was echter wel beter als het stellen waren, want ze had maar twee éénpersoonskamers.

Bubbles 8 - 48
Toen ze hen later op de middag het huis had laten zien moest Bubbles wel even rusten. Ze was moe en een dutje zou haar goed doen.

Bubbles 8 - 49
Fred voelde diepe respect voor deze vrouw. Ze vroeg zich af hoe ze dit allemaal voor elkaar kreeg. Dutch vertelde, dat ze vanavond een feestje zouden geven. Een feestje waar Bubbles niets van wist. Hij en Barry hadden dat georganiseerd… een ‘baby shower’! Wat een aangename familie was dit toch!

Bubbles 8 - 50
… En terwijl Bubbles lag te slapen… waren zij samen bezig de tuin te versieren en ze hielpen Dutch met het opzetten van het buffet. Verse salade, drumsticks, fruit, Dutch’s beroemde Sushi en verse tulpen uit de tuin.

Bubbles 8 - 51
Bubbles werd wakker van een stem die ze gelijk herkende. Ze stond op om Jozef aan te zien komen. Wat een heerlijke verrassing! En er was veel meer om verrast te zijn. Veel, veel meer…

Bubbles 8 - 52
“Bubbles, mijn lieve vriendin. Ik heb iets persoonlijks voor je waarvan ik dacht, dat je het wel zou kunnen gebruiken. En… eigenlijk hebben we allemaal iets speciaals voor je.”
Bubbles was sprakeloos. Jozef! Lieve hemel! Ze draaide zich om en zag dat de achtertuin gevuld was met bekende gezichten.

Bubbles 8 - 53
“Barry? Ik dacht dat je…. Oh…! … en Kenny? Wat is dat nou? Evan?! En… en…”

Kenny wist dat hij iets tegen Bubbles moest zeggen en ook dat het bij deze gelegenheid het geschikte moment was.

Bubbles 8 - 54
Ze stond daar… letterlijk en figuurlijk met haar mond vol tanden. Te ontroerd om iets te kunnen zeggen. Maar Jozef schraapte zijn keel en begon:

“Lieve, lieve Bubbles. Het is nu al een tijdje geleden, dat we jou hebben leren kennen en ik spreek namens allen als ik zeg, dat je ons leven enorm hebt veranderd… en in positieve zin. Het werd tijd dat we al onze gevoelens en gedachten voor jouw tesamen bundelden en je er iets voor in ruil terug gaven. We willen je op die manier onze dankbaarheid tonen. Je zegt altijd dat je niet veel nodig hebt en alles hebt wat je nodig hebt. Daarom hebben we besloten iets te doen voor het nieuwste familielid van de Bluewater familie; het kleintje dat nu nog warm en geborgen in jou leeft… Accepteer alsjeblieft ons geschenk voor de Bluewater Baby!”

Bubbles 8 - 55
Bubbles opende het geschenk. Het was een lege… bijna lege doos. Er lag slechts een stukje papier in waarop stond ‘Nieuwe bankrekening voor de ongeboren Bluewater Baby’. Ze hadden er allen geld op gestort. Dit ging alle perken te buiten. Ze zou het kind voor dit geld een universitaire studie kunnen geven! Nou ja, in ieder geval minstens voor het eerste jaar!

Bubbles 8 - 56
“Ben jij je bewust dat Jozef en ik elkaar gevonden hebben dank zij jou?” zuchtte Nora.
“Ik kan me niet voorstellen, dat ik daar de hand in heb gehad. Het was gewoon mijn B&B waardoor jullie de gelegenheid kregen elkaar te ontmoeten. Ik ben er blij om Nora.”

Bubbles 8 - 57
Voor het eerste sinds 16 maanden stonden Kenny en Bubbles weer oog-in-oog. Ze waren beiden een beetje zenuwachtig. Uiteindelijk brak Kenny de ijzige stilte door te mompelen “Het spijt me.”
…”Dank je wel” zei Bubbles.

Bubbles 8 - 58
Bubbles glimlachte en duidde hem aan iets dichter bij te komen. “Ik heb de fotos van jou en Barry gezien. Ze zien er heel goed uit! Ik ben ervan overtuigd dat jullie gelukkig zullen zijn samen!”

Bubbles 8 - 59
“Ik zal mijn uiterste best doen om hem die mooie glimlach te laten houden. Nogmaal bedankt voor alles Bubbles… en voor je begrip.”
Daarna ging hij in de vriendenkring op.

Bubbles 8 - 60
Bubbles had naderhand ook een praatje met Evan en zei dat ze hem altijd als vriend wilde hebben… niet meer als psycholoog. Die had ze niet meer nodig. Misschien had hij haar nu nodig? Wilde hij haar misschien vertellen over Elderberry en of hij haar nog steeds aan het zoeken was nadat ze spoorloos was verdwenen?

Bubbles 8 - 61
Ze bedankte Dutch en zei dat ze hem nooit toestemming zou geven om de B&B te verlaten want dat ze niet wist wat ze zonder hem zou moeten doen.

Bubbles 8 - 62
“Ik voel me zo gelukkig dat jullie, mijn vrienden, hier nu zijn! Maar nu… en ik hoop, dat jullie me niet kwalijk nemen… moet ik even gaan liggen. De baby is hard aan het trappelen. Als ik niet rust dan doet de baby het ook niet. Maar ga toch verder met het genieten van deze avond en, voor diegenen die dat willen… zijn de kamers gratis vannacht!”

Bubbles 8 - 63
Voordat ze naar binnen ging liep Bubbles even naar de brievenbus. Ze had de postbode voorbij zien komen dus ze ging even kijken of er iets was. Ze had ook even tijd voor zichzelf nodig. Ze was doodmoe en helemaal overdonderd door de blijk van waardering die ze ondervonden had.

Bubbles 8 - 64
Het was een pakje… met een briefkaart er aan.

Bubbles 8 - 65
Op de briefkaart stond: “Ik hou van je en kom spoedig terug”

Bubbles 8 - 66
Toen ze het doosje opende verwachtte ze beslist niet die enorme hartvormige roze diamand te zien. Het was de eerste keer dat Vincent Deere haar iets cadeau gaf… nou ja, de baby niet meegerekend. En wat voor een cadeau…! Die zou minstens enkele duizenden simoleons gekost hebben… maar het cadeau dat ze bij zich droeg was onbetaalbaar.

Bubbles 8 - 67
“Is alles goed met je, zus? Kenny en ik gaan ervan door. De rest blijft nog. Mijn kamer is dus ook beschikbaar vannacht. Ik heb het al tegen Dutch gezegd.”

Bubbles 8 - 68
“O ja… broerlief. Ik heb me in mijn leven nog nooit zo goed gevoeld als nu.”

En met die glimlach en stralende blik in haar ogen ging Bubbles naar bed en dacht over wat de volgende dag haar brengen zou.
Ze zou verse bessen moeten plukken voor de pannekoeken voor het ontbijt. Ze had nu een huis vol. Een huis vol vrienden.

Oh ja, alles zou nu goed komen.

Einde

Over margotoele

Geboren in Nederland en met een spanjaard getrouwd. Sinds 1971 wonende in Las Palmas op de Kanarische Eilanden. Ik ben beroeps gids en mijn hobby is verhaaltjes te schrijven, die op het spel De Sims zijn geïnspireerd. Nací en Holanda y me casé con un español. Desde 1971 vivimos en Las Palmas de Gran Canaria. Soy guía profesional y mi gran hobby es escribir historietas inspiradas en el juego de Los Sims.
Dit bericht werd geplaatst in Bubbles en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

